UA-55725853-1

10 de dec. de 2013

Día dous: tente

Día 002 081013

Pois falando do que era eu de neno... falar dos meus xoguetes, e o que a min me encantaba era o tente, co que podía facer reais todas as cousas que imaxinaba...

Lembro que sempre facía as figuras da caixa... eu que sei, por poñer un exemplo... este portaavións, ou outros barcos como un gaseiro (sempre me gustaron os barcos...) e moitas outras cousas que xa non lembro. Pero sempre chegaba un momento no que eu aburría e desfacía as figuras, xuntaba pezas de xogos de anos pasados e facía cousas que inventaba eu... un avión, unha casa ou un coche para as figuras de Playmobil, naves espaciais, submarinos ou robots completamente articulados...

O malo era que eu sempre acababa perdendo pezas e cando queríamos facer de novo as pezas orixinais xa non se podía... o bo... que o meu irmán Jaime, do que falarei na seguinte foto, sempre foi e será unha persoa moi coidadosa: con paciencia e recuperando a bolsa de pezas que había perdida en algunha parte da casa, logrou reconstruír un par de pezas... certamente pouco se parece a min o meu irmán.

Ningún comentario :

Publicar un comentario